  • Data: 2012-01-28 00:15:18
    Temat: Re: Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Jan 2012 10:23:12 +0000 (UTC), kakmar wrote:

    > Właśnie usłyszałem że protestując przeciwko ceną paliw, będą blokować
    > autostrady i jakieś inne drogi w 42 miastach.
    > To ja mam takie proste pytanie, czy ich zupełnie pojebało?
    > Ja rozumiem jakby zablokowali bramę/wjazd, do URM, MF, sejmu czy Orlenu.
    > Ale zwykłe drogi dla zwykłych ludzi? Po co?

    Może ja niedoceniam siły ludzkiej głupoty, ale uważam że ten protest jest
    tak głupi że aż trudno uwierzyć.

    Wymyślili go chyba w ministerstwie finansów w celu zrobienia kabaretu z
    problemu jakim są ceny paliw.

    Kierowcy mają zablokować sami siebie, zużywając do tego blokowania masę
    paliwa i powodując wyższe zużycie paliwa w korkach które stworzą.
    Jedyni co się z protestu ucieszą to koncerny naftowe i skarb państwa który
    zarobi na akcyzie za paliwo zużyte na protest.

    Protest przeciwko cenie paliwa powinien przede wszystkim polegać na
    ograniczeniu używania paliwa. A protest siłowy na uniemożliwieniu
    korzystania z paliwa.

    A tu goście wymyślili sobie coś zupełnie odwrotnego - "na złość mamie
    odmrożą własne uszy" :)
    A na złość cenie paliwa zużyją go jeszcze więcej i sami się zablokują na
    drogach.

    Zresztą to chyba jeden z setek przeróżnych fejsbukowych protestów przeciwko
    najprzeróżniejszym rzeczom.
    Kilka tysięcy osób "lajknie", ale na cokolwiek więcej to już pary w majtach
    zabraknie :) Wyjedzie po kilka-kilkanaście aut w każdym mieście, zmarnują
    trochę paliwa i rozjadą do domów w poczuciu że zrobili coś wielkiego.

    Już takich "protestów" było pełno - żeby nie kupować paliwa w jakiś tam
    dzień (taa... kupić dzień wcześniej lub później), albo żeby nie kupować
    paliwa na jakiś tam stacjach (ale kupować na innych).

    W każdym razie akcja taka mądra jak obrazek jej logo - kierowca sam sobie w
    łeb strzela pistoletem z dystrybutora :)