  • Data: 2012-01-27 17:55:24
    Temat: Re: Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kakmar napisał(a):
    > Jednocześnie trzeba przyznać że władza, pomimo tego że okopała się za ordynacją i
    propagandą, to
    > ma poparcie w wyborach.
    Ma poparcie bo ludzie maja wyprane mózgi.

    > Każdy kto decyduje się na jawne wystąpienie przeciw władzy, musi się liczyć z tym
    że dostanie
    > pałą, co najmniej. Jest to jednak działanie bezsensowne o ile są jeszcze dostępne
    jakieś legalne
    > metody na zmianę.
    Ja nie widzę legalnych sposobów na zmiany. Oni są bezkarni. Legalnie to tylko naród
    dymają.

    > To co proponują organizatorzy tego protestu jest przejawem skrajnej głupoty, albo
    poziomu rozwoju
    > czterolatka który na złość odmrozi sobie uszy. Nie pasują nam ceny paliw więc,
    przejedziemy się
    > powoli po drodze i utrudnimy jazdę innym podobnym do nas. Władzy się boimy narazić,
    więc będziemy
    > jechać możliwie zgodnie z PoRD i tylko wkurwiać innych kierowców.
    Nie zgadzam sie z takim twierdzeniem.
    Tu nie chodzi o cenę paliwa, tylko o ilości i wysokość podatków w paliwie.

    Pamiętasz protesty lub strajki komunikacji miejskiej, PKP, PKS itp?
    Popatrz też na inne państwa. Np. Fala strajków w lotnictwie Francji, Grecji,
    Hiszpanii, Włoszech i w
    Portugalii w 2010 roku i strajk transportu publicznego Francji, Hiszpanii. A teraz
    Włochy.
    Czy przejmowali się że ludzie nie dotrą na czas?

    Tu ma być oddźwięk medialny i nagłośnienie problemu.
    --
    Krzysiek