  • 1. Data: 2012-01-27 15:40:02
    Temat: Protesty kierowców - ale inaczej
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    Witam
    Ostatnio dużo się pisze o zorganizowanych protestach kierowców, o blokowaniu
    tras, ulic, stacji.
    Wymyśliłem, że protest taki powinien uderzać przede wszystkim w stacje
    paliw. Pomyślałem, że gdyby każdy z tankujących (czyt. kierujący pojazdem)
    podjechał na stacje i od czasu do czasu zatankował za 1-2 zł i zapłacił
    kartą, to każda taka transakcja byłaby dla stacji stratą w wysokości
    opłacanej prowizji od transakcji kartą.
    Może warto spróbować, milion takich transakcji to milion strat dla
    koncernu.!!!
    pozdr.
    gr

  • 2. Data: 2012-01-27 16:25:51
    Temat: Re: Protesty kierowców - ale inaczej
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    http://bi.gazeta.pl/im/5/9629/z9629435X.jpg

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2012-01-27 16:37:27
    Od: to <t...@i...pl>

    begin GR001

    > Pomy?la?em, ?e gdyby ka?dy z tankuj?cych (czyt. kieruj?cy
    > pojazdem) podjecha? na stacje i od czasu do czasu zatankowa? za 1-2 z? i
    > zap?aci? kart?, to ka?da taka transakcja by?aby dla stacji strat? w
    > wysoko?ci op?acanej prowizji od transakcji kart?. Mo?e warto spróbowaae,
    > milion takich transakcji to milion strat dla koncernu.!!!

    Ale powiedz, długo opracowywałeś tą nowatorską formę protestu?

  • 4. Data: 2012-01-27 17:02:20
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-27 15:40, GR001 pisze:
> [...]
    > opłacanej prowizji od transakcji kartą.
    > Może warto spróbować, milion takich transakcji to milion strat dla

    Niestety płatność kartą na większości o ile nie wszystkich stacjach,
    jest możliwa od kwoty min 20zł.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 5. Data: 2012-01-27 17:15:09
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Niestety płatność kartą na większości o ile nie wszystkich stacjach, jest
    > możliwa od kwoty min 20zł.

    Chyba na stacjach no-name. Tankuje regularnie na Lotosie i u ruskich na
    Lukoilu i nie widzialem takiego zakazu. Ba! Nawet sam kilka razy placilem
    karta za paliwo a potem kupowalem np. cole i tez placilem karta. Nigdy nie
    bylo problemow.

    Dysiek

  • 6. Data: 2012-01-27 17:26:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-27 17:02, Lewis pisze:
    (...)
    > Niestety płatność kartą na większości o ile nie wszystkich stacjach,
    > jest możliwa od kwoty min 20zł.

    Ciekawe rzeczy opowiadasz - możesz napisać gdzie takie cuda można
    spotkać? Ja śmiem twierdzić, że jest wręcz przeciwnie - znaczy
    można trafić stację, na której taki próg jest określony, ale
    osobiście się nie spotkałem - przynajmniej na stacjach Orlen, BP, Shell,
    Lukoil czy Neste. Płaciłem za myjkę, czy np. za kawę/napoje
    jak się komuś przypomniało po tankowaniu.

  • 7. Data: 2012-01-27 17:29:33
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-27 17:26, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    > Lukoil czy Neste. Płaciłem za myjkę, czy np. za kawę/napoje
    > jak się komuś przypomniało po tankowaniu.

    W Białymstoku na orlenie (konkretnie zaścianki) i na shelu tam tankuje
    najczęściej i jest dolna granica płatności.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 8. Data: 2012-01-27 17:34:55
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Użytkownik "GR001" <> napisał w wiadomości ...

    > Może warto spróbować, milion takich transakcji to milion strat dla
    > koncernu.!!!

    i myślisz że jak barany prowadzone na rzeź będę się temu koncerny
    przyglądać?
    tak się składa że prawnym środkiem płatniczym w PL są banknoty i monety NBP
    a nie karty, czyli nawet jak teraz można zapłacić 1 zł kartą to jak sie tego
    pojawi więcej takich transakcji to właściciel po prostu ustali minimalną
    kwotę do przyjęcia płatności kartą żeby chociaż nie tracić i po sprawie...

  • 9. Data: 2012-01-27 17:37:32
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-27 17:29, Lewis pisze:

    > W Białymstoku na orlenie (konkretnie zaścianki) i na shelu tam tankuje
    > najczęściej i jest dolna granica płatności.

    Znaczy na podstawie doświadczeń z 2 stacji ekstrapolowałeś sobie
    na resztę stacji? Niebezpieczne.

  • 10. Data: 2012-01-27 17:40:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/27/2012 05:02 PM, Lewis wrote:

    > Niestety płatność kartą na większości o ile nie wszystkich stacjach,
    > jest możliwa od kwoty min 20zł.

    He? Gdzie to wykminiłeś? Nieraz kupowałem batonik czy kawę za 2-5 PLN na
    Orlenach, BP czy innych Statoilach...

    --
    Artur
    ZZR 1200