    From: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Protest na autostradzie
    Date: Mon, 03 Aug 2009 14:28:24 +0200

    W dniu 2009-08-03 10:01, k...@o...pl napisał (a)::

    > Ty byś wolał żeby opony w palili.
    Dzięki, że mi powiedziałeś co bym wolał, bo sam bym nie wiedział. Nie
    wolałbym, żeby opony palili.

    > Wtedy by przyjechali niebiescy w tyrolsko
    > blaszanych kapeluszach i rozpędzili towarzystwo.
    I tym razem mieliby rację.

    > Protest jest wymierzony
    > przeciwko właścicielowi autostrady. Protestują motocykliści ale straty ponoszą
    > inni.
    Ciekawe jaki straty poniósł właściciel autostrady? Serio pytam. 20 - 30
    tysięcy PLN brutto, bo jakiś tysiąc czy dwa osobówek nie przejechało
    autostradą? Większe straty poniosły firmy transportowe, kierowcy
    jeżdżący na tacho, bo ileś godzin z przejazdu stracili na stanie w
    korkach i zamiast na jazdę, więc musieli zrobić przymusowe postoje i
    zamiast w piątek wieczorem zjechać do bazy w sobotę rano, no i kierowcy
    osobówek stojący w korkach albo uciekający dziurawymi objazdami.

    > Bardzo ładny protest.
    Taka trochę leperiada.

    > Oni nie narzekają na dziury, ciągłe remonty i
    > związane z nimi ograniczenia. Chcą mniejszych opłat. I w ramach protestu płacą
    > obowiązującą stawkę i wjeżdżają na płatną autostradę. Nie chcą wyłudzić
    > przejazdu. To właściciel autostrady jest nieprzygotowany na taką sytuację. Nie
    > potrafi dostatecznie szybko przyjąć pieniędzy. I dlatego są utrudnienia.
    Sposób opłaty był bardzo złośliwy. Zresztą w wywiadzie jeden z
    "organizatorów" przyznał się do tego, że płacenie groszówkami (z
    dodatkowym odliczaniem przed kasą na bramkach i zsiadaniem z motocykla)
    to złośliwość. Według mnie nieuzasadniona. Można było sobie przygotować
    choćby złotówki i zapłacić sprawniej. Bez zbędnego zsiadania z
    motocykla. Płacą sprawniej. Blokują ruch, ale nie, aż tak bardzo. Po
    prostu można było to zorganizować tak, aby nie utrudniać za bardzo życia
    innym uczestnikom dróg.

    --
    pozdrawiam
    MiT - VFR 25000 cm3