    From: "kogutek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Protest na autostradzie
    Date: Mon, 03 Aug 2009 10:29:58 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > I jedyne co osiągnie taka akcja to (tak jak Masa Krytyczna) negatywne
    > nastawienie kierowców samochodów do protestujących.
    > Alternatywna pozwalająca na w miarę sprawne poruszenie droga jest jedna
    > (DK 94). Przy standardowym obciążeniu jest wolnoprzejezdna. W momencie,
    > gdy ruszą na nią wszyscy chcący uniknąć durnego korka na A4 będzie klops
    > na A4 i na DK 94.
    > Protestować trzeba z głową.
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > MiT - VFR 25000 cm3
    Święte słowa. Protestować trzeba z głową. I jest to pierwszy protest z głową.
    Uciążliwy dla wszystkich z wyjątkiem protestujących. Drug raz będzie
    trudniejszy. Na autostradzie będą przygotowani. Dlatego muszą mieć pomoc
    kierowców samochodów. Co szkodzi żeby kierowcy chcieli płacić za przejazd 2
    złote. A dokąd nie będzie takiej opłaty będą płacili obowiązującą ale drobnymi.
    Jeśli uda się zrobić taką akcję trzy razy pod rząd i trzy razy się uda to samo
    pojawienie się więcej niż 5 motocyklistów na drodze spowoduje paniczne uciekanie
    na drogi równolegle do autostrady. Do tego propaganda w eterze. Brawo
    motocykliści. Pokazaliście jak trzeba prowadzić wojnę żeby zwyciężać bez
    ponoszenia strat własnych.