  • Data: 2009-08-17 13:14:10
    Temat: Re: Protest A4- w sumie brawo policja!
    Od: "lesor" <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Spider A.J. wrote:

    > Ale ja mam komplet dokumentow i nawet pj wiec mi kontrole
    > zwisaja, moze tylko panowie listonosze (nowe mundurki lol)
    > przestana przymykac oczy na street racing na bora-komorowskiego
    > i tyle z calego tego zjazdu na autostradzie wyniknie.
    > A jak nie wyszlo na bramkach to mozna bylo po prostu
    > przejechac szybko te
    > wyznaczona bramke spotkac sie
    > na stacji benzynowej i cala kolumna, dwoma pasami (tam gdzie sa dwa
    > oczywiscie)
    > jechac 40-50 km/h i "autostrada" stoi i kwiczy.

    ZTCP Vmin na autostradzie to 60km/h, wiec trzesidupom o prawko i dokumenty
    nie radz, zeby ich zatrzymywali listonosze :)
    No i spowalnianie ruchu rowniez wqrwi kierowcow aut.

    Ale zeby nie bylo niekonstruktywnie moze tak spowalniac ruch na bramkach i
    po drodze
    ale jadac autem i wreczajac pani/panu kasjerowi kartke z trescia protestu z
    prosba o przedstawienie szefowi.

    Poza tym nie jest w interesie zadnego operatora srautostrady rezygnacja z
    oplaty za pojazd, ktorego przejazd niesie ze soba mniejsze koszty niz innych
    pojazdow.

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 /Rossynant/