  • Data: 2009-08-19 08:27:49
    Temat: Re: Protest A4- w sumie brawo policja!
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie byłem uczestnikiem protestu, nie będę uczestnikiem protestu, nie
    > namawiam do druku i rozdawania ulotek.
    > Sugeruję jedynie tablicę informacyjną dla kierowców "Kierowcy, dzisiaj
    > omijajcie autostradę, bo utkniecie w korku".
    >
    > Rację mają ci, którzy piszą: skończyła się spontaniczna akcja, teraz zaczyna
    > się wojna przeciwko armii zawodowców.
    >
    > MN

    Źle sugerujesz. Pewno postawienie transparentu jest obwarowane jakimiś
    przepisami. A jak nie jest to stworzą prawo powielaczowe żeby była podstawa do
    ukarania. Jeśli miał bym możliwość to wziął bym udział w proteście. Jako
    puszkarz bo motocykla nie mam. Wydrukował bym sobie kartkę że popieram protest
    motocyklistów. Dopisał bym że jest drogo dla samochodów i chce płacić 2 złote za
    przejazd. Dokąd tego nie zmienią będę płacił bardzo drobnymi pieniędzmi. Tylko
    że w okolicach Łodzi nie ma na razie płatnej autostrady. Słusznie zauważyłeś że
    zaczęła się wojna. Tylko nie z zawodowcami a z tymi co mają nieograniczoną ilość
    środków na jej prowadzenie. Przeciwstawić im można jedynie pomysłowość i ciągłą
    zmianę taktyki. Raz motocykliści. Innym razem samochody. Potem razem samochody i
    motocykle. Dezinformacja w eterze. Gdzieś czytałem że na bramce obsługa
    puszczała dwa motocykle za jedną opłatą. Jeśli to prawda to następnego dnia
    powinno iść zgłoszenie przestępstwa z ustawy karno skarbowej do US i powinna być
    o tym zawiadomiona prokuratura. Nie może być tak ze Skarb Państwa traci wpływy z
    podatków bo operator autostrady się nie wyrabia i swoją nieudolność maskuje
    okradając nas wszystkich. Sprawy należało by przypilnować żeby nie utknęła na
    dnie szuflady.