  • Data: 2009-08-18 14:25:41
    Temat: Re: Protest A4- w sumie brawo policja!
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:54b8.000000cd.4a87d07f@newsgate.onet.pl...

    > Dwa tygodnie temu radziłem Wam żebyście tak zrobili. Przewidziałem, co nie
    > było
    > trudne, jak zareaguje władza za drugim i następnymi razami. Przy następnym
    > proteście możecie spodziewać się prowokacji, żeby do jakiegoś mordobicia
    > doszło.
    > Spontaniczni uczestnicy protestu motocyklistów nawet nie zdają sprawy jak
    > są
    > groźni dla władzy.
    (...)

    Mam też inną propozycję.

    W tej chwili akcje motocyklistów są na tyle nagłośnione, że kierowcy
    zaczynają już podlegać odruchowi Pawłowa.
    Myślę, że przed następną akcją warto przed ostatnim bezpłatnym zjazdem
    postawić jakiś samochód z transparentem "Uwaga protest! Zaleca się nie
    jechać autostradą". To najbardziej uderzy operatora. Co z tego że są korki -
    każdy i tak w końcu zapłaci i wpływy operatorowi prawie nie spadają. W
    sytuacji, gdy kierowcy ominą POTENCJALNY korek trasą alternatywną -
    operatora zaboli to najbardziej.

    MN