  • Data: 2012-01-25 18:22:34
    Temat: Re: Protel 99SE
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jfp5ci$i7l$1@node2.news.atman.pl...
    > przy 2 warstwach nie dam się przekonać, że człowiek zrobi to lepiej...
    Dotychczas robiłem tylko płytki 2 warstwowe i uważam, że żadnej z nich
    autorouter nie zrobiłby lepiej, głównie dlatego, że mu nie za bardzo
    wychodzi robienie wszystkich połączeń na 1 warstwie, a mi się zazwyczaj
    udaje (lub prawie udaje).
    Im więcej warstw tym autorouter może mieć większe szanse, bo jak się
    poszczególne warstwy sygnałowe pooddziela warstwami masy to zostaje coraz
    mniej rzeczy, które da się zepsuć.
    P.G.