    From: "ARO" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Proszę was o pomoc ;)
    Date: Mon, 20 Jan 2014 22:01:20 +0100

    Użytkownik "James" <n...@d...for.spam> napisał :

    > [...] Za moich czasów szkolnych, ktoś posługujący się językiem na takim
    > poziomie dostałby 0, odbyła by się rozmowa z rodzicami i dzieciak
    > poszedłby na lekcje uzupełniające. [...]

    Do czego oczywiście wstyd byłoby się przyznać wśród kumpli, by nie wyjść na
    ostatniego głąba. Dzisiaj ci którzy mogą sobie na korepetycje pozwolić, mają
    dziwny zwyczaj chwalenia się tym. Czasy się zmieniają :)
    Wtedy było się nieukiem, albo zwyczajnie leniem patentowanym, a dzisiaj ma
    się: dysleksję, dysgrafię, dysortografię, dyskalkulię (oszz kurrwa mać!) lub
    inne dysmózgowie na czele z ADHD.

    > [...] Teraz jest to poziom średni. Przeraża mnie wizja, kiedy tacy debile
    > dorosną i... strach.

    Może po prostu komuś kto jest u władzy zależy na tym, żeby tak wyglądało
    społeczeństwo. Takie twory co nie myślą, nie potrafią skojarzyć prostych
    faktów, pomnożyć w pamięci 6 razy 7 i ostatecznie żyją tylko po to by się
    nażreć, wysrać, kopulować, a głód informacyjny zaspokoić informacjami o
    mamie madzi, nadają się idealnie na łatwy do zmainpulownia tłum. Konsument i
    wyborca wprost idealny.

    pzdr
    --
    ARQ