  • Data: 2014-01-21 14:32:45
    Temat: Re: Proszę was o pomoc ;)
    Od: "James" <n...@d...for.spam> szukaj wiadomości tego autora

    "ARO" wrote...
    "James" napisał :

    >Może po prostu komuś kto jest u władzy zależy na tym, żeby tak wyglądało
    >społeczeństwo. Takie twory co nie myślą, nie potrafią skojarzyć prostych
    >faktów, [...]

    Czasem jak oglądam wiadomości odnoszę wrażenie, że ci "na górze" sami są
    dotknięci tym "dyswszystkim". Słuchając wypowiedzi niektórych geniuszy na
    stanowiskach (lub raczej starających się o nie) szczerzę wątpię w jakiś
    wyższy plan ogłupienia społeczeństwa. Ot, po prostu kolejny etap rozwoju,
    który akurat w tym momencie przyjął kierunek odwrotny od spodziewanego. Mnie
    tylko dziwi tempo i skala tego zjawiska.

    James