  • Data: 2014-01-17 20:19:11
    Temat: Re: Proszę was o pomoc ;)
    Od: Monster <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-17 19:55, James pisze:
    Za moich czasów szkolnych, ktoś posługujący się językiem na
    > takim poziomie dostałby 0, odbyła by się rozmowa z rodzicami i dzieciak
    > poszedłby na lekcje uzupełniające. Teraz jest to poziom średni. Przeraża
    > mnie wizja, kiedy tacy debile dorosną i... strach.
    Najgorsze jest to że się człowiek uwstecznia widząc taką polszczyznę i
    się zastanawiam nad prostymi wyrazami...
    Z drugiej strony do głowy by mi nie przyszło jeszcze z piętnaście lat
    temu że wyraz "skąd" można napisać w dobrych kilku wersjach.
    --
    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem