    From: "James" <n...@d...for.spam>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Proszę was o pomoc ;)
    Date: Fri, 17 Jan 2014 19:55:03 +0100

    "Grzybol" wrote...

    Użytkownik "KubsoN125" napisał...
    >Napisz jaki chcesz. Kupie Ci. Tylko kurwa nie pisz tu nigdy więcej!!!!

    Oj, żeby to coś dało... ten akurat nie był najgorszy.
    Swoją drogą, co to się porobiło, że wszyscy teraz mają takie napady
    słowotoku. Za moich czasów szkolnych, ktoś posługujący się językiem na takim
    poziomie dostałby 0, odbyła by się rozmowa z rodzicami i dzieciak poszedłby
    na lekcje uzupełniające. Teraz jest to poziom średni. Przeraża mnie wizja,
    kiedy tacy debile dorosną i... strach.

    --
    James