  • Data: 2007-05-14 15:25:56
    Temat: Re: Prosze o opinie o exatel-u
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl> szukaj wiadomości tego autora

    spit pisze:
    > 2)Ile procentowo brac dostepu do tpsa w takich wolumenach(do tej pory zawsze
    > mialem tpsa i nie mialem tego problemu)?

    to popatrz sobie ile ci lata do AS'a tepsy i bedzies widzial ile ci
    potrzeba.
    Ile % tepsy ciezko powiedziec, bo to zalezy od specyfiki lacza - do
    czego bedzie wykorzystane. Inaczej hostingi, inaczej osiedlowka.

    > 3)Ile srednio ktos kto ma lacze w/w firmy placi za Mbit przy takich malych
    > przepustowosciach?

    jakis czas temu o uszy mi sie obilo kolo 400netto z odbiorem wlasnym.
    Ale teraz ceny spadaja z miesiaca na miesiac.