  • 11. Data: 2016-09-06 07:42:21
    Temat: Re: Proszę o nr BOK T-Mobile, PILNIE (mam lejek)
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-09-04 11:35, ...:::WISKOLER:::... wrote:
    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Yerine Ictimai
    > naskrobał(a):

    > Bo tu trudno o wklejanie reklam, a tym bardziej jakichś bardziej
    > interaktywnych z filmikami, zasłaniającymi cały ekran i dracych się w
    > niebogłosy. Ponadto stosunkowo łatwo jest odsiać spamerów mając na swoim
    > kompie porzadny program newsowy.

    dokładnie - brak reklam = brak interesu w tym by to rozwijać.

    Niestety (np. u mnie w pracy - niby firma nowoczesna, informatyczna) -
    na palcach jednej ręki policzyć można osoby, które kiedykolwiek słyszały
    a jeszcze mniej używały grupy dyskusyjne (młodość bazuje na forumach i fb).

    To samo kanałów RSS (nadal używam i do niedawna prowadziłem serwis RSS
    na stronie www firmy - niestety stwierdzono (szefostwo), że to niepotrzebne.

    Technologie, któe przemijają - ot, co robi marketing z ludzkimi
    przyzwyczajeniami (dlatego lubie newsgrupy, bu nie docierają oszołomy,
    lub w mniejszej ilości niż na forach)