  • 61. Data: 2013-06-11 09:52:04
    Temat: Re: Prosty, mocny samochod rodzinny
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-06-10 21:22, atm pisze:
    > A co sadzicie o takim Peugeocie?
    > http://otomoto.pl/peugeot-407-sw-2-0-138ps-klima-alu
    -serwis-C29198564.html
    Fajne auto, ale za 16kPLN to się szuka P307 z rocznika 2005-1007 a nie
    P407 z 2005 roku...407'ka w cenie 16kPLN to będzie wymagała na wejściu
    włożenia ok. 10kPLN aby auto doprowadzić do normalnego stanu...

  • 62. Data: 2013-06-11 09:53:07
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-06-11 09:46, Chris pisze:
    > atm nabazgrał(a):

    -serwis-C29198564.html

    > Jak Francuz to tylko HDI ... poza tym jak każdy Peugeot ma problemy z
    > elektroniką ... poza tym wdzięczne i fajne autko.

    Moja 307'ka nie ma żadnych problemów z elektroniką...

  • 63. Data: 2013-06-11 09:53:36
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-06-11 09:53, Kamil 'Model' pisze:

    > Moja 307'ka nie ma żadnych problemów z elektroniką...
    Zresztą 206'ka Żony również...

  • 64. Data: 2013-06-11 10:03:37
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Kamil 'Model' nabazgrał(a):

    > Zresztą 206'ka Żony również...

    To masz szczęście .. kolegi z firmy (z mojego działu) zarówno stare 307:SW
    jak i obecne 407 sprawiają problemy z elektroniką i jest to ogólnie znany
    problem tej marki ... tydzieńtemu w 407 tylka szyba pod wpływem
    "wilgoci/deszczu?" od tak sobie się opuściła i nie można było jej zamknąć a
    tu burza szła wiec folia na drzwi i jazda na szybko do wasztatu. Poza tym
    fajner auta, mi się podobaja głównie za fajny wygląd, fajne wyposażenie,
    silniki HDI (podobno niezawodne)
    Brat miał 406 Coupe i też miał problemy z elektroniką np. gasnące światła od
    tak sobie ... ASO/niezaleźne warsztay nie potrafiły znaleźć usterki mimo
    kosztownych wymian i napraw .

  • 65. Data: 2013-06-11 12:52:15
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-06-07 13:24, ddddddd pisze:
    > ee tam, w rdzę inwestuję, chodzi mi o to że sprzedawany przeze mnie
    > samochód nie ma idealnego lakieru (obtarcie itp.) bo mi to nie
    > przeszkadza, a kupując auto z lakierem idealnym dość szybko staje się
    > porysowane od parkowania na ogólnodostępnych parkingach
    Kolega nie pisał raczej o rysach, czy obcierkach, ale o braku progów,
    podłogi, podłużnic itp. Przy odrobinie szczęścia możesz się kiedyś z
    takim czymś obudzić, bo przez przypadek dłubniesz małe oczko rdzy, które
    wyszło na progu spod lakieru, a okaże się, że ten lakier to jedyna rzecz
    na jakieś się próg trzyma ;-)

    Maciek

  • 66. Data: 2013-06-11 15:03:07
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-06-11 09:44, Chris wrote:
    > Chris nabazgrał(a):

    > A ... zapomniałem o jednym, nie wiedzieć czemu jest wysoko na liście aut
    > które zmieniają właściciela bez jego zgody.

    Ok, jeszcze jeden; wg mnie troche za piekny zeby wszystko bylo w porzadku:
    http://otomoto.pl/mazda-6-2xpdc-xen-alu-skora-bos-ni
    emcy-C29281331.html
    Ja wiem, diesel, troche mala pojemnosc i moc, ale nie wszystko mozna
    miec. W tym wypadku rowazylbym ten konkretny egzemplarz.

  • 67. Data: 2013-06-11 15:37:38
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > Ja wiem, diesel, troche mala pojemnosc i moc, ale nie wszystko mozna
    > miec. W tym wypadku rowazylbym ten konkretny egzemplarz.

    Ta kratka i hak daja troche do myslenia.

  • 68. Data: 2013-06-11 17:36:39
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Jun 2013 09:44:05 +0200, Chris napisał(a):

    > Bita z przodu, przebiego cofnięty

    Ja widze tylko zderzak nowszy niz reszta, ale skad wiesz, ze "bita"?

    Ja tez zderzak zmienialem, ale zderzenie z kura rosolowa trudna nazwac
    "biciem" :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 69. Data: 2013-06-11 17:39:17
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Jun 2013 09:46:32 +0200, Chris napisał(a):

    > Jak Francuz to tylko HDI

    Naprawde?

    A ja powiem "jak franzuz, to tylko benzynowy".

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio