    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Prosty klon PicKit2 i procesory PIC32
    Date: Sun, 15 Nov 2015 12:09:43 +0100

    On Sun, 15 Nov 2015 11:30:15 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Chodzi mi po glowie ze jest w Polsce kilka firm, ktore "projektuja
    > procesory". Moze i nie sprzedali ani jednej szkuki, ale opis w VHDL
    > jakiegos ARM czy 8051 to rzecz (a wlasciwie nie rzecz), ktora mozna
    > drogo sprzedac.

    Ależ ja to nawet jestem w stanie zrozumieć, ale pod pewnym warunkiem:
    oczekuję, że będę mógł go kupić (nie ważne kto kupi licencję i będzie
    fizycznie go produkował), zaimplementować i *też* zrobić na nim
    biznes.
    Ja nie chcę czytać takich nagłówków ("pierwszy Polski procesor!"
    albo "Najszybszy na świecie Polski procesor!"), ja chcę aby na
    elektrodzie obok PIC, ARM czy AVR była zakładka np. PLPROC i
    dotyczyła rodzimej konstrukcji. Mrzonka?

    --
    Marek