  • Data: 2013-09-30 13:44:03
    Temat: Re: Prostowanie kiery
    Od: Prawy <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    kiera jest monolityczna (w odróżnieniu od kiery politycznej skaldającej sie z dwoch
    osobnych raczek która każda każdą myje)

    najprawdopodobniej jest to właśnie aluminium ale nie jakieś zwykłe puszkowe aluminium
    ale szczotkowane aluminium bo nie idzie tego odgiąć. Przy czym moja logika jest taka
    że skoro zgieło sie w jedną strone topowinno pójść w przeciwną. Stosowałem dźwignie
    rurową na kiere ale mam następujący problem: martwie sie o gripy rollgazu a nie chce
    tego ściągąć.

    Co gorsza podejrzewam że mogły zgiąc sie śruby mocujące w półce i to przez nie.