  • Data: 2013-09-30 13:48:53
    Temat: Re: Prostowanie kiery
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-09-30, Prawy <r...@g...com> wrote:
    > kiera jest monolityczna (w odróżnieniu od kiery politycznej skaldającej sie z dwoch
    osobnych raczek która każda każdą myje)

    > najprawdopodobniej jest to właśnie aluminium ale nie jakieś zwykłe puszkowe
    aluminium ale szczotkowane aluminium bo nie idzie tego odgiąć. Przy czym moja logika
    jest taka że skoro zgieło sie w jedną strone topowinno pójść w przeciwną. Stosowałem
    dźwignie rurową na kiere ale mam następujący problem: martwie sie o gripy rollgazu a
    nie chce tego ściągąć.

    > Co gorsza podejrzewam że mogły zgiąc sie śruby mocujące w półce i to przez nie.

    Skoro sie boisz i drzysz na mysl o odkrecaniu srub to oddaj do kogos kto
    potrafi. Nikt Ci przez usenet tego nie wyprostuje.

    --
    Artur
    ZZR 1200