-
1. Data: 2013-09-30 12:47:51
Temat: Prostowanie kiery
Od: Prawy <r...@g...com>
Przegiąłem, jest żal i gorycz i teraz jak to wszystko wyprostować?
Dodam że wolałbym nie obracać ani jednej śruby, nawet jakbym mial pasujące kluczyki
to już sie dość naczytałem o zrywaniu gwintów.
podaje zarys sytuacji:
motor poleciał i wygieło kierownice grawitacyjnie. Obrazowo jakby na tył ale niewiele
i byłoby ok gdyby nie to że dziwnie sie teraz jedzie.
ps wygiął sie też selektor hamulca nożnego.
-
2. Data: 2013-09-30 12:59:41
Temat: Re: Prostowanie kiery
Od: AZ <a...@g...com>
On 2013-09-30, Prawy <r...@g...com> wrote:
> Przegiąłem, jest żal i gorycz i teraz jak to wszystko wyprostować?
>
> Dodam że wolałbym nie obracać ani jednej śruby, nawet jakbym mial pasujące kluczyki
to już sie dość naczytałem o zrywaniu gwintów.
>
> podaje zarys sytuacji:
> motor poleciał i wygieło kierownice grawitacyjnie. Obrazowo jakby na tył ale
niewiele i byłoby ok gdyby nie to że dziwnie sie teraz jedzie.
>
Slow wiele, ale nie wiadomo co za motur, kierownica jedna czy dwie...
--
Artur
ZZR 1200
-
3. Data: 2013-09-30 13:05:20
Temat: Re: Prostowanie kiery
Od: Prawy <r...@g...com>
> Slow wiele, ale nie wiadomo co za motur, kierownica jedna czy dwie...
a to proste mam napisane w dowodzie yamaha xt
a kierownice raczej normalnie dwie, jedna po lewej zakończona lusterkiem, druga
poprawej zakończona manetką i już bez lusterka.
-
4. Data: 2013-09-30 13:06:09
Temat: Re: Prostowanie kiery
Od: zarafiq <d...@g...com>
On Monday, 30 September 2013 11:59:41 UTC+1, AZ wrote:
>
> Slow wiele, ale nie wiadomo co za motur, kierownica jedna czy dwie...
>
I co to ten selektor? Za przeproszeniem pedał?
Pozdrawiam,
zarafiq
-
5. Data: 2013-09-30 13:18:06
Temat: Re: Prostowanie kiery
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Mon, 30 Sep 2013 04:06:09 -0700 osobnik zwany zarafiq
napisał:
> On Monday, 30 September 2013 11:59:41 UTC+1, AZ wrote:
>>
>> Slow wiele, ale nie wiadomo co za motur, kierownica jedna czy dwie...
>>
>>
> I co to ten selektor?
to jest taki dynks co wybierasz czy hamuje do przodu czy do tyłu :)
--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
-
6. Data: 2013-09-30 13:22:31
Temat: Re: Prostowanie kiery
Od: AZ <a...@g...com>
On 2013-09-30, Prawy <r...@g...com> wrote:
>> Slow wiele, ale nie wiadomo co za motur, kierownica jedna czy dwie...
>
> a to proste mam napisane w dowodzie yamaha xt
> a kierownice raczej normalnie dwie, jedna po lewej zakończona lusterkiem, druga
poprawej zakończona manetką i już bez lusterka.
>
Masz taka:
http://www.erre-sc.com/38849-9094-thickbox/handlebar
-yamaha-xt600.jpg
czy takie:
http://usih.merchantrunglobal.com/ImageHosting/ViewI
mage.aspx?GlobalID=1004&MerchantID=10759&ImageID=146
42&DisplaySize=400&ListingID=250878
Bo sie chyba nie do konca zrozumielismy. Jak ta pierwsza to dzialaj sila
w przeciwnym kierunku niz dzialala sila gnaca, mozesz wspomoc sie rurka.
Jak to alu to moze byc problem z odprostowaniem tego i byc moze trza
bedzie wspomoc sie palnikiem.
--
Artur
ZZR 1200
-
7. Data: 2013-09-30 13:44:03
Temat: Re: Prostowanie kiery
Od: Prawy <r...@g...com>
kiera jest monolityczna (w odróżnieniu od kiery politycznej skaldającej sie z dwoch
osobnych raczek która każda każdą myje)
najprawdopodobniej jest to właśnie aluminium ale nie jakieś zwykłe puszkowe aluminium
ale szczotkowane aluminium bo nie idzie tego odgiąć. Przy czym moja logika jest taka
że skoro zgieło sie w jedną strone topowinno pójść w przeciwną. Stosowałem dźwignie
rurową na kiere ale mam następujący problem: martwie sie o gripy rollgazu a nie chce
tego ściągąć.
Co gorsza podejrzewam że mogły zgiąc sie śruby mocujące w półce i to przez nie.
-
8. Data: 2013-09-30 13:48:53
Temat: Re: Prostowanie kiery
Od: AZ <a...@g...com>
On 2013-09-30, Prawy <r...@g...com> wrote:
> kiera jest monolityczna (w odróżnieniu od kiery politycznej skaldającej sie z dwoch
osobnych raczek która każda każdą myje)
>
> najprawdopodobniej jest to właśnie aluminium ale nie jakieś zwykłe puszkowe
aluminium ale szczotkowane aluminium bo nie idzie tego odgiąć. Przy czym moja logika
jest taka że skoro zgieło sie w jedną strone topowinno pójść w przeciwną. Stosowałem
dźwignie rurową na kiere ale mam następujący problem: martwie sie o gripy rollgazu a
nie chce tego ściągąć.
>
> Co gorsza podejrzewam że mogły zgiąc sie śruby mocujące w półce i to przez nie.
>
Skoro sie boisz i drzysz na mysl o odkrecaniu srub to oddaj do kogos kto
potrafi. Nikt Ci przez usenet tego nie wyprostuje.
--
Artur
ZZR 1200
-
9. Data: 2013-09-30 14:05:42
Temat: Re: Prostowanie kiery
Od: Prawy <r...@g...com>
Ha! wymśliłem - już sie miałem poddać po tym co napisałeś, bo to prawda, nawet
dysponując najlepszym łączem nikt zdalnie tego nie zrobi, ale jest coś jeszcze - jest
potęga mysli, siła idei - jednostka władająca tymi mocami jest potężniejsza niż cały
warsztat z bajeranckim wyposażeniem.
dziękuje usenteowi że jest użyteczny, dziękuje tez forumowiczom tutaj którzy
zainspirowali mnie, konstruktywnie krytykowali i pocieszali żartami w chwilach
beznadziei.
podsumowując: użyje pręta, rurki są dobre dla dziewczyn
-
10. Data: 2013-09-30 18:17:00
Temat: Re: Prostowanie kiery
Od: Adampio <a...@o...pl>
W dniu 2013-09-30 13:06, zarafiq pisze:
> I co to ten selektor? Za przeproszeniem pedał?
O to samo miałem zapytać :)