  • Data: 2013-09-30 13:22:31
    Temat: Re: Prostowanie kiery
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-09-30, Prawy <r...@g...com> wrote:

    > a to proste mam napisane w dowodzie yamaha xt
    > a kierownice raczej normalnie dwie, jedna po lewej zakończona lusterkiem, druga
    poprawej zakończona manetką i już bez lusterka.

    Masz taka:
    http://www.erre-sc.com/38849-9094-thickbox/handlebar
    -yamaha-xt600.jpg

    czy takie:
    http://usih.merchantrunglobal.com/ImageHosting/ViewI
    mage.aspx?GlobalID=1004&MerchantID=10759&ImageID=146
    42&DisplaySize=400&ListingID=250878

    Bo sie chyba nie do konca zrozumielismy. Jak ta pierwsza to dzialaj sila
    w przeciwnym kierunku niz dzialala sila gnaca, mozesz wspomoc sie rurka.
    Jak to alu to moze byc problem z odprostowaniem tego i byc moze trza
    bedzie wspomoc sie palnikiem.

    --
    Artur
    ZZR 1200