  • Data: 2010-12-16 22:32:05
    Temat: Re: Prostowanie felgi - Jezus Maria ....
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-16 09:59, Rafa? VFR pisze:

    > Intencji nie by?o ?adnych. Opisa?em co mnie spotka?o. Wnioski kazdy wyciaga
    > sam.
    > Moje felgi i kolegi Wojtka wyprostowano ?le. Zasadniczo nie wyprostowano bo
    > nadal by?y krzywe.
    > W Luboniu rozpoznano zaklad w ktorym byly prostowane. Domyslalam sie tylko
    > dlaczego.
    > Ale jak wyzej - wnioski kazdy wyciaga sam.
    > Masz prawo uwazac ze ktos cos robi dobrze, tak samo jak ja uwazam, ze
    > rabanie po aluminiowej feldze mlotkiem jest metoda zwyczajenie zbojecka,
> [...]

    "Motorsport" Mielcarek.... (ciach) nie jest w Luboniu.
    Czyli nie jest to zakład w którym Tobie "prostowano" felgi
    młotkiem. U Mielcarka nigdy nie słyszałem ani nie widziałem,
    aby rąbali w coś młotkiem. Jak oglądałem prostowane przez
    nich moje felgi to nie miały nawet żadnych śladów rąbania
    młotem. Prostowali mi nawet kute felgi od C63AMG. Te również
    się krzywią.

    Wniosek jest jeden: do Lubonia nie jeździć prostować felgi.

    pozdrawiam