  • Data: 2010-12-16 07:54:27
    Temat: Re: Prostowanie felgi - Jezus Maria ....
    Od: "Rafał VFR" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może to tylko (podwójny...) przypadek, ale sam też miałem kiedyś okazję
    prostować felgi w tym zakładzie i końcowy rezultat też był (oględnie rzecz
    ujmując) dość odległy od zamierzonego :-| Tym bardziej to dla mnie dziwne,
    że zakład prowadzi p.Hamelka, którego nazwisko od kilkudziesięciu lat
    kojarzyło się w Poznaniu z solidnością i dobrą jakościa usług
    (przynajmniej dopóki mieli swój warsztat przy ul. Dąbrowskiego) :-|

    Trudno powiedzieć czy to tylko przypadek.
    Panowie w Luboniu od razu wiedzieli gdzie były prostowane :-) To nie
    pierwsza poprawiana i nie jedyny zakład po którym poprawiają - tak mówią
    Wiedzą to po czymś czego nie chcieli mi powiedzieć oraz po śladach
    czerwonego flamastra.
    Ale najważniejszą informację jaką mi sprzedali a w którą ja chcę wierzyć to
    ta, że jak twierdzą niewiele felg aluminiowych (bo o takich pisze) pęka przy
    prostowaniu maszynowo.
    Za to bardzo łatwo - co w sumie mi wydaje się logiczne - przy napierd.....u
    młotem.
    Poza tym żaden argument dla mnie nie działa jeśli otrzymuję felgę która
    wciąż jest krzywa.Co z tego że trochę.
    To tak jakby oddać auto do mechanika i odebrać prawie sprawne.

    Zgadzam się, że inaczej kiedyś się nie robiło, zgadzam się, że stalową felgę
    można podprostować młotkiem.
    Ale czasem zastanawiam się po co niektórzy chodzą do lekarza i korzystają z
    np antybiotyków skoro kiedyś ich nie było ....
    Pzdr
    Rafał