    From: solar <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Prostowanie felg alu - warto?
    Date: Thu, 21 Jul 2011 14:41:34 +0200

    W dniu 2011-07-21 12:26, kkk pisze:
    > Prostowanie warto zrobić ale tylko jeśli jest taka potrzeba.... Coś
    > mi się nie widzi żeby prostowania wymagały u Ciebie wszystkie 4 sztuki
    > tym bardziej że bicia>100km/h to najczęsciej jednak nie wyważenie kół
    > (złe wyważenie) , brak pierścieni centrujących (lub źle dobrane) bądź
    > luzy w zawieszeniu / ukl. kierowniczym.
    > Powinien to przeglądnąć kolejny raz ktoś znający się na rzeczy w
    > porządnym warsztacie oponiarskim - jeśli okaże się że koła są znowu
    > rozważone - to oznacza że masz je po prostu ciągle źle
    > wyważone... :).

    Jak na razie wszystko jest OK - po ostatniej wizycie w 3. zakładzie
    wyważającym. Luzów nie ma, bo akurat samochód był nawet na szarpaku i
    było sprawdzane całe zawieszenie.
    Byłem dziś u 2 prostowaczy. Ceny są raczej wyższe, niż we wcześniejszych
    postach - samo malowanie ok. 500, a prostowanie 100 od sztuki (jeśli
    faktycznie krzywa), więc się nie opłaca za bardzo.
    A opinie generalnie takie, że albo użyte gówniane ciężarki, albo
    nieprzygotowane miejsce do przyklejenia, bo te felgi raczej się nie
    krzywią (Nissan x Trail).
    Poza tym, mimo, że teraz nie bije, więc zostało w tym 3 zakładzie
    wyważone OK, to i tak zrobiono to tak sobie, bo nie zerwano starych
    ciężarków - część jest nowych, część starych i są rozrzucone po całym
    obwodzie. Jak znów zacznie bić, poszukam jakiegoś poleconego wyważacza w
    Łodzi...

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Religia stanowi obrazę dla ludzkiej godności.