  • 71. Data: 2012-08-05 18:04:58
    Temat: Re: Prośba pilna o ocenę zestawu
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-08-05 12:26, Przemysław Ryk wrote:
    [.....]
    > Nie wiem, co Ci mam akurat powieRZyć, gdyż akurat posiadaną wiedzą dzielę
    > się chętnie. ;D
    Hehe, sam siebie zaskoczyłem. :-D Niedługo po zwleczeniu się z łóżka to
    pisałem. :-D

    > Nie wiem, jak CS6, ale CS 5.5 wykorzystuje GPU (w Photoshopie) praktycznie
    > wyłącznie do obracania obrazu i powiększania. W Adobe Premiere może być
    Z takimi operacjami to grafika Intela chyba też powinna sobie dobrze
    poradzić. Chociaż za drugiej strony pamiętam czasy grafik na PCI i wtedy
    wstawienie koszmarnie drogiego Matroksa zamiast "zwykłej karty" znacznie
    przyspieszało AutoCAD-a.

    > lepiej, ale tam trzeba ,,hackować" jeden czy kilka plików JavaScript, żeby
    > akceleracja na ,,cywilnych" GeForce'ach poszła. Bo tak by default, to Adobe
    > sobie wymyśliło, że trzeba Quadro pakować do komputera... :-/
    Czyli co, wracamy do czasów gdy do każdego profesjonalnego softu (przede
    wszystkim klasy CAD, ale nie tylko) karta miała oddzielne sterowniki?
    :-) A tak z ciekawości to jakie karty wspiera jeszcze ten CS? Tylko
    mocniejsze NVidie czy może coś jeszcze od innych producentów?

  • 72. Data: 2012-08-05 18:26:36
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-08-05 15:32, Tomasz Jasiński wrote:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 4 Aug 2012 11:00:37 -0700 (PDT)
    > doszła do mnie wiadomość
    > <e...@g...c
    om>
    > od micz <m...@g...com> :

    > Idźmy na całość, Velociraptor WD1000DHTZ (1TiB) lub WD500HHTZ(500GiB),
    > przy czym model 500GiB może być w niektórych sytuacjach nieco szybszy.
    > http://www.storagereview.com/western_digital_velocir
    aptor_1tb_review

    > Ja osobiście czekam na jakąś hybrydę z prawdziwego zdarzenia, coś w
    > stylu momentusa XT(rozwiązanie całkowicie niezależne od systemu
    > operacyjnego) ale z większym cache(conajmniej 32/64GiB, najlepiej SLC)
    > i w formacie 3.5 cala.

    To już jest przecież poprzez wsparcie niektórych chipsetów (technologia
    Intel SRT). Minusem jest to, że potrzebujesz dwóch urządzeń (SSD+HDD),
    plusem, że Ty okreslasz pojemność jednego i drugiego. Momentus XT 2.5" w
    najlepszym wypadku działał jak dobrej klasy HDD 3.5" /uśredniając
    prace/. Oczywiście w lapkach było widać jakąś różnice.

  • 73. Data: 2012-08-05 20:06:43
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 05 Aug 2012 18:26:36 +0200
    doszła do mnie wiadomość <jvm6rv$nhn$1@inews.gazeta.pl>
    od Rafal Lukawski <r...@l...pl> :
    om>

> [...]
    >najlepszym wypadku działał jak dobrej klasy HDD 3.5" /uśredniając
    >prace/. Oczywiście w lapkach było widać jakąś różnice.

    SRT to jakaś odmiana pseudo-raidu, w dodatku wspierana tylko przez
    Windows. Takie coś kompletnie nie nadaje się dla ludzi używających też
    innych systemów. Ze względu na to, że może to pracować w trybie
    write-back, możesz narobić sobie niezłego burdelu zapisując cokolwiek
    (z innego systemu, który podczas zapisu ominie cache) na partycji z
    windowsem, a co się stanie w razie padu macierzystego dysku i
    konieczności odzyskania danych, to sam diabeł raczy wiedzieć...
    Momentus XT nie jest demonem szybkości, ale rozwiązanie w nim
    zastosowane jest całkowicie niewidoczne dla systemu operacyjnego, co
    jest wielką zaletą.

    --
    Tomasz Jasiński
    Jak wiadomo, Pan Bóg jest wszechmocny i wszystko

  • 74. Data: 2012-08-05 20:35:26
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "micz" napisał:

    Moi Drodzy, proszę o rzut okiem fachowy na zestaw, który sobie zamierzam
    poskładać. Ma służyć głównie do pracy z pakietem Adobe CS6 (After Effects i
    Premiere, oraz Photoshop, Indesign i Illustrator).

    --------------------------------------

    Masz zamiar liczyć trajektorie lotów kosmicznych? Świat oszalał.

    Remek

  • 75. Data: 2012-08-05 20:56:17
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

> [...]
    > Momentus XT nie jest demonem szybkości, ale rozwiązanie w nim
    > zastosowane jest całkowicie niewidoczne dla systemu operacyjnego, co

    Realna koniecznośc zmieniania systemów w już dość rozwinietych
    środowiskach wirtualnych znajduje wyłącznie akademickie uzasadnienie.
    Rozwiązanie, nie zapisywac, jeżeli nie ma sterowników. Celem SRT jest
    zwiększenie wydajności konkretnego setupu, masz inny - nie korzystaj,
    stwórz sobie system na innym dysku, a do danych korzystaj ze
    standardowego dysku niewspieranego wlasnie przez takie pseudo rozwiazania.

    Momentus XT ma takze jedna wadę, nie wspiera wogóle zapisu, przez co
    jego wzrost wydajności jest ograniczony. owszem jest uniwersalny, ale
    gdy raid0 na 2xmomentus XT nie ma zupelnie porownania z jakims tanim ocz
    agility, takze momentus XT traktuje jako ciekawostke do czasu
    zwiekszenia wydajnosci.

  • 76. Data: 2012-08-05 22:39:45
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-08-05 12:26, Przemysław Ryk pisze:
> [...]
    > akceleracja na ,,cywilnych" GeForce'ach poszła. Bo tak by default, to Adobe
    > sobie wymyśliło, że trzeba Quadro pakować do komputera... :-/

    Nowe wersje Adoba wykorzystują 3D i karty zewnętrzne radzą sobie lepiej
    i uważam ża średniak tylko NV560 spokonie wystarczy do tego.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 77. Data: 2012-08-05 22:44:53
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-08-05 09:46, Przemysław Ryk pisze:

    > Siedzę tylko i wyłącznie w DTP, pracuję w Adobe CS 5.5. Partycja systemowa
    > ma 80GB, z czego wolnych zostało 11,8. Vista x64 postawiona 28 grudnia 2008.
    > Więc z tymi wystarczającymi 64GB to bym nie szalał.

    SSD60GB +W7 64Bit + troszkę programów + jedna gra (HOMM6) i wolnego jest
    13GB tak więc albo masz naśmiecone przez Vistę albo trzymasz coś jeszcze
    extra na tej partycji.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 78. Data: 2012-08-05 22:54:33
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-08-05 08:06, Przemysław Ryk pisze:

    > Nie wiem, jak Ty kolory wąCHasz, ale w magię nie wnikam.

    Tylko że do DVI i do HDMI masz inne układy w tym przy HDMI masz jeszcze
    zabezpieczenia HDCP które mogą zmieniać jakość i różnić się tym co jest
    wyświetlane przez DVI.

    > Co do pracy z kolorem - słyszałeś o czymś takim, jak zarządzanie barwą i
    > kalibracja monitorów?

    Skoro jesteś PRO to chyba wiesz jak to się robi ...

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 79. Data: 2012-08-06 02:46:37
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-08-05 22:54, Chris wrote:
    [.....]
    > Tylko że do DVI i do HDMI masz inne układy w tym przy HDMI masz jeszcze
    > zabezpieczenia HDCP które mogą zmieniać jakość i różnić się tym co jest
    > wyświetlane przez DVI.
    A to w przypadku DVI nie ma HDCP? Bo np. tutaj
    http://en.wikipedia.org/wiki/High-bandwidth_Digital_
    Content_Protection
    piszą (w tabelce), że HDCP "wspierało" DVI zanim jeszcze zaczęło
    "wspierać" HDMI. :-D

    Poza tym ciekaw jestem w jaki sposób HDCP mogłoby zmieniać jakość
    sygnału skoro jego działanie (w uproszczeniu) ogranicza się jedynie do
    XOR-owania strumienia bitów. :-D

  • 80. Data: 2012-08-06 09:44:21
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    JoteR nabazgrał(a):