    From: JDX <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Prośba pilna o ocenę zestawu
    Date: Sun, 05 Aug 2012 18:04:58 +0200

    On 2012-08-05 12:26, Przemysław Ryk wrote:
    [.....]
    > Nie wiem, co Ci mam akurat powieRZyć, gdyż akurat posiadaną wiedzą dzielę
    > się chętnie. ;D
    Hehe, sam siebie zaskoczyłem. :-D Niedługo po zwleczeniu się z łóżka to
    pisałem. :-D

    > Nie wiem, jak CS6, ale CS 5.5 wykorzystuje GPU (w Photoshopie) praktycznie
    > wyłącznie do obracania obrazu i powiększania. W Adobe Premiere może być
    Z takimi operacjami to grafika Intela chyba też powinna sobie dobrze
    poradzić. Chociaż za drugiej strony pamiętam czasy grafik na PCI i wtedy
    wstawienie koszmarnie drogiego Matroksa zamiast "zwykłej karty" znacznie
    przyspieszało AutoCAD-a.

    > lepiej, ale tam trzeba ,,hackować" jeden czy kilka plików JavaScript, żeby
    > akceleracja na ,,cywilnych" GeForce'ach poszła. Bo tak by default, to Adobe
    > sobie wymyśliło, że trzeba Quadro pakować do komputera... :-/
    Czyli co, wracamy do czasów gdy do każdego profesjonalnego softu (przede
    wszystkim klasy CAD, ale nie tylko) karta miała oddzielne sterowniki?
    :-) A tak z ciekawości to jakie karty wspiera jeszcze ten CS? Tylko
    mocniejsze NVidie czy może coś jeszcze od innych producentów?