  • Data: 2012-04-12 09:29:47
    Temat: Re: Prośba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z DPF
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-11 18:58, Yogi(n) pisze:

    > Nie, mitsubishi - przecież napisałem, że fajny samochód ;-).
    > Fajny, bo pali niewiele (w porównaniu z benzyną), ciągnie "od dołu"
    > dzięki turbinie całkiem przyzwoicie (lepiej od nieuturbionej benzyny o
    > cały rząd wielkości), trzyma się nieźle itp. I jeszcze produkuje olej ;-)

    Co nie zmienia faktu, że to Mitsu posiada na 99% silnik 2,0TDI od VW
    (nie wiem czy w każdym modelu wkładali, ale kolega ma Lancera
    dwuletniego z silnikiem od VW). W nich to jest norma, że olej zostaje
    rozrzedzony ropą. Zresztą w HDI z FAP też tak jest. Na bagnecie oleju sa
    trzy znaki. Dwa pierwsze tak jak w każdym, oraz dodatkowy trzeci i jak
    dochodzi poziom oleju do niego to znak, że olej trzeba szybko wymienić
    bo za bardzo dostał ON i olej traci swoje właściwości.