  • 1. Data: 2009-03-17 20:22:12
    Temat: Prośba o wycenę laptopa.
    Od: "Igor Adamiak" <i...@w...pl>

    Poproszę o pomoc w wycenie używanego laptopa.

    Acer Aspire 5003 WLMi

    Laptop na dołożony wewnętrzny moduł Bluetooth 2.0 oraz rozszerzoną pamięć
    RAM do 1 GB

    Bateria była wymieniona około rok temu i trzyma ponad 2 h.

    Z tyłu laptopa jest licencja na Windows XP Home Edition.

    Dane producenta:

    Marka: Acer
    Platforma: Turion64
    Procesor: AMD Turion ML32 L2 cache 512KB, technologia AMD PowerNow!&#8482;
    oraz HyperTransport&#8482;
    Prędkość procesora: 1800MHz
    Dysk twardy: 80GB
    Interfejs dysku twardego: ATA
    Pamięć RAM: 512MB
    Typ pamięci RAM: 333 DDR
    Opis pamięci RAM: 512 DDR 333, możliwość rozbudowy do 2 GB, dwa gniazda
    soDIMM
    Karta graficzna: SiS M760GX 3D AGP do 128MB - zintegrowana z chipsetem
    Typ karty graficznej: zintegrowana
    Rodzina kart graficznych: SiS Mirage 760GX
    Cechy karty graficznej: Funkcja DualView&#8482;, Obsługa Microsoft&#174;
    DirectX&#174; 8.0, Sprzętowe dekodowanie MPEG-2 DVD, Technologia
    optymalizacji sygnału wizyjnego Aspire ClearVision&#8482;, Technologia wideo
    Aspire CinemaVision&#8482; (Aspire Arcade)
    Napęd optyczny: DVD-RW Dual Layer
    Charakterystyka napędu optycznego: nagrywarka DVD-Dual Double Layer
    Porty wejścia/wyjścia: 1xCardBus typ II, 3x USB 2.0, mikrofon, RJ-11, RJ-45,
    słuchawki, VGA 15-pin out
    Komunikacja: LAN, modem analogowy, WiFi
    Przekątna ekranu: 15.4in
    Typ i rozdzielczość matrycy: WXGA Crystal Brite rozdzielczość 1280 x 800
    pikseli, format obrazu 16:9
    Czas pracy na baterii: 3h
    Waga: 2.76kg
    Wysokość: 38.9mm
    Głębokość: 279mm
    Szerokość: 364mm

  • 2. Data: 2009-03-17 21:19:19
    Temat: Re: Prośba o wycenę laptopa.
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Igor Adamiak" <i...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Poproszę o pomoc w wycenie używanego laptopa.

    allegro.pl

  • 3. Data: 2009-03-17 21:43:20
    Od: "Igor Adamiak" <i...@w...pl>

    > Użytkownik "Igor Adamiak" <i...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > allegro.pl

    Nie ma tam takiego z ceną.

  • 4. Data: 2009-03-17 22:42:21
    Od: "G Nowak" <g...@g...usun.kom.zostaw.com>

    To poszukaj podobnego. Osobiscie za lapa po gwarancji funta klakow bym nie
    dal.

    --
    pozdr

  • 5. Data: 2009-03-18 07:26:33
    Od: arek <A...@g...com>

    On 17 Mar, 22:43, "Igor Adamiak" <i...@w...pl> wrote:

    >  Nie ma tam takiego z ceną.

    Wystaw od zlotowki. Masz wycene i sprzedaz w jednym.

  • 6. Data: 2009-03-18 07:37:56
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Igor Adamiak napisał(a):

    > Poproszę o pomoc w wycenie używanego laptopa.

    Cztery skrzynki dobrego piwa... ;)

    j.

    --
    "Analfabeta nigdy nie robi błędów ortograficznych"
    (o czym wyczytałem w "Przekroju", cytat z pamięci).

  • 7. Data: 2009-03-18 11:36:02
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 17 marzec (wtorek) gdy o godz. 21:22 *Igor Adamiak* napisał(a):

    > Poproszę o pomoc w wycenie używanego laptopa.
    >
    > Acer Aspire 5003 WLMi

    Do 800zł

    --
    Pozdrawiam, Chichotek