  • 11. Data: 2011-05-18 22:19:14
    Temat: Re: Prosba o rzucenie okiem
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 18-05-2011 o 00:43:05 Mikołaj Jopczyński
    <m...@g...com> napisał(a):

    > Witajcie,
    >
    > http://otomoto.pl/opel-combo-1-3-cdti-33-tys-km-C188
    52924.html

    > Dzisiaj ogladalem. Na pewno zmieniony przebieg (wszystkie przeglady
    > wyzerowane, oleje, inspekcje itp). Rozkrecana deska, paluchy na
    > wskazowkach.
    >
    > Silniczek chodzi idealnie (na sluch i parametry), filtr czastek stalych
    > 2%.
    >
    > Podloga nieco zgieta, ale bez jakiegos wielkiego halo.
    >
    > Co o tym sadzicie ?

    Napinacze pasów wystrzelone, może poduszki też były wywalone, a wstawione
    zaślepki.

  • 12. Data: 2011-05-18 22:35:51
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-05-2011 21:06, Mikołaj Jopczyński pisze:

    > Logiczne chyba jest, ze nie pytam o to, co widac, ale o to czego widac
    > moze nie byc dla laika, a dla kogos, kto sie zna bedzie oczywiste, ze
    > zanim auto trafilo do komisu sturlalo sie 10 razy z nasypu i 2 razy
    > wodowalo....

    http://www.pkw-online.de/VW-Caddy-life-blau-klein.jp
    eg
    Co możesz powiedzieć o tym samochodzie? Na zdjęciu wygląda na wodowane,
    bo jakieś takie.. niebieskie.
    Weź się zastanów, oczekujesz oględzin na odległość czy tarota?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 13. Data: 2011-05-18 22:52:58
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-05-18 22:35, DoQ pisze:

> [...]
    > bo jakieś takie.. niebieskie.
    > Weź się zastanów, oczekujesz oględzin na odległość czy tarota?

    niczego nie oczekuje, tylko prosze o rade - tak jak wielu innych
    przedspiewcow z podobnymi danymi...

    np wystrzelonych napinaczy nie zauwazylem, a Ktos to zrobil

    zupelnie niepotrzebne te "teksty"

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 14. Data: 2011-05-18 22:54:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-05-2011 22:52, Mikołaj Jopczyński pisze:
    > niczego nie oczekuje, tylko prosze o rade - tak jak wielu innych
    > przedspiewcow z podobnymi danymi...
    > np wystrzelonych napinaczy nie zauwazylem, a Ktos to zrobil>
    > zupelnie niepotrzebne te "teksty"

    Panie, takie cuda to na bezwypadkowe.net
    Jak jesteś zainteresowany i chcesz się czegoś dowiedzieć, to umów się na
    oględziny w warsztacie zamiast wróżyć z fusów.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 15. Data: 2011-05-18 22:55:40
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-05-18 22:54, DoQ pisze:

> [...]
    > Jak jesteś zainteresowany i chcesz się czegoś dowiedzieć, to umów się na
    > oględziny w warsztacie zamiast wróżyć z fusów.

    Umowilem sie, w 1 watku napisalem, ze podpiety byl do cdif'a.

    Ale chce sie upewnic w swoim wyborze...

  • 16. Data: 2011-05-21 03:10:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mikołaj Jopczyński" iqutlp$28l$...@i...gazeta.pl

> [...]

    > Dzisiaj ogladalem. Na pewno zmieniony przebieg (wszystkie przeglady wyzerowane,
    oleje, inspekcje itp). Rozkrecana deska, paluchy

    W Auchan widziałem za kilkanaście dyszek ,,resztę'' pokładowego komputera.
    Ponoć pasuje do każdego samochodu produkowanego w ciągu iluśtam lat (inaczej
    dla benzyny a inaczej dla ON) na całym świecie. Można tym zerować błędy,
    dokonywać modyfikacji ustawień itd...

    Rzecz jasna można też tym pooglądać stan tego, co jest wewnątrz.

    Ponadto jakieś prawo zabrania kantowania związanego ze sprzedażą
    używanych samochodów. Sprzedawca nie może Cię zbyt mocno oszukać.
    (na przykład nie może cofać czasu ;) czy przebiegu lub zataić
    informacji o poważnych uszkodzeniach)

    Nie wiem, jak jest z egzekucją tego prawa.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2011-05-23 09:42:48
    Od: "Nita" <n...@o...pl>

    Filtr cząstek 2% - to jest aktualna wartość, zawsze spada prawie do zera po
    wypaleniu.
    Lepiej odzwierciedla liczba km pomiedzy regeneracjami, im wieksza tym
    lepiej.

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:iqutlp$28l$1@inews.gazeta.pl...