  • Data: 2010-08-23 20:22:14
    Temat: Re: Prośba o radę : programista bez dyplomu ?
    Od: "Teodor" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    news:slrni74s9k.na5.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Teodor"
    [....]

    > Właśnie chcesz zlikwidować ubezpieczalnie.

    Podczas dyskusji podkreślasz, że posługujesz się logiką, czyżby? Na
    podstawie jednego zdania wyciągasz całkowicie błędne wnioski. Aby móc
    stwierdzić, że ja chcę zlikwidować ubezpieczalnie musiałbyś mieć więcej
    danych, zdecydowanie więcej. To, że ja zapłacę za swoje leczenie a ktoś inny
    za swoje nie oznacza, że nie możemy tego zrobić za pośrednictwem
    ubezpieczalni, możemy to także zrobić za pomocą gotówki, i jeszcze na kilka
    innych sposobów.

    Rozumiem, że w szkole poznałeś kilka definicji, to dobry krok na początek,
    jednak wg mojej oceny olałeś ćwiczenia, bo nie bardzo Ci wychodzi stosowanie
    implikacji i falsyfikowanie moich wypowiedzi.

    > Nie. Ja komentowałem twoje komentarze, które kipiały od błędów
    > wnioskowania. Ty rzucasz inwektywami.

    W żadnej swojej wypowiedzi tego wątku nie pokusiłem się o Twój sposób
    wnioskowania.
    Ty jednak nie zapoznając się z moimi poglądami, wyciągnąłeś niczym nie
    poparty wniosek, że prawdopodobnie oblałbym test na certyfikat, nie mam
    pojęcia, może i tak by było, zawsze można zaprojektować test, którego się
    nie zda.

    Zwracam Ci jeszcze raz uwagę, że stosowany przez Ciebie sposób wnioskowania
    jest zwykłym szczeniactwem i nic Ci nie pomoże powoływanie się na logikę i
    jej prawa, jeżeli tego nie rozumiesz.