    From: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Prośba o pomoc - zestaw do portretów
    Date: Tue, 20 Jul 2010 23:03:46 +0200

    W wtorek, 20 lipca 2010 18:11, "Paweł W." wyraził następujacą opinię:

    > Taaa! Jak czas spadnie mi z 1/1000s do 1/200s to będę miał straaaszne
    > rozmycie. A jak się okaże, że jednak jest, bo czas spadł do 1/30s, to
    > zwiększe ISO i wsio.
    > Tylko nie wybiegaj mi tu z szumami, ok?

    Spytam się jedynie czy zastanawiałeś się jakie zdjęcie chciałeś zrobić? :-)

    Przymknięcie przesłony zmienia GO, czyli jest Ci to obojętne, przy większej
    GO możesz dziecko złapać parę metrów bliżej czy dalej więc będzie inaczej
    odwzorowane na klatce, to też jest Ci obojętne, zmienisz czas, więc efekt
    zamrożenia ruchu albo rozmycia też nie jest dla Ciebie istotny, zmiany
    kolorystyki i dynamiki przy różnych ISO nie interesują Cię, no OK, o szumach
    nie wspomnę ;-)

    Czy Ty w ogóle jesteś potrzebny do zrobienia tego zdjęcia? A jeśli nie
    jesteś, jeśli to zdjęcie może zrobić każdy, choćby ciotka Klotka, to ... po
    co Ty je robisz? ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt