    From: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Prośba o pomoc - zestaw do portretów
    Date: Sun, 18 Jul 2010 15:23:17 +0200

    W niedziela, 18 lipca 2010 11:56, Szczepan wyraził następujacą opinię:

    > Moje pierwsze dziecko było fotografowane analogowym
    > canonem a-1. Mój syn kompaktowym (naprawdę niezłym) canonem A-650 is.
    > Wczoraj otworzyłem stary album ze zdjęciami i się poważnie zdołowałem.
    > Tutaj nie ma co porównywać, choćbym nie wiem jak się starał, nie
    > zbliżę się nawet do tej jakości. Nie chodzi tylko o głębie ostrości,
    > plastyczność obrazu.i.t.p Oczy robione analogiem są............ jak
    > żywe.
    > Przeczytałem, że wielu amatorów fotografii przy pomocy
    > przejściówek dopina do aparatów stare obiektywy...

    Jak sam zauważyłeś nie użyjesz tych samych obiektywów bo jest crop a jeśli
    użyjesz innych to czy efekt będzie równie dobry?

    > 4. Jeżeli mój koncept nie wypali to napiszcie proszę ile
    > kasy muszę wydać i na co by podnieść jakość zdjęć. (Tak wiem - zdjęcia
    > robi fotograf nie aparat )

    Czy jesteś pewien że problemem jest optyka a nie inny sposób rejestracji
    obrazu?

    > Proszę pomóżcie, bo sprawa jest dla mnie bardzo poważna.
    > Czuję się trochę tak, jakbym............ Pisząc wprost jedno dziecko
    > ma zdjęcia (w opinii mojej rodziny) fantastyczne a drugie nie. To nie
    > jest w porządku.

    Przeproś się z Cannonem A-1 i po sprawie :-)

    Z pozdrowienaimi
    Dariusz Zygmunt