  • 1. Data: 2011-02-26 07:59:35
    Temat: Prośba o pomoc z GIMPem
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W najnowszym DFV jest tutorial p.Prus o wzmacnianiu koloru niebieskiego
    przy pomocy warstw, masek i mieszania ich. Niestety magazyn zostawiłem
    daleko i nie mam teraz do niego dostępu. Czy ktoś mógłby mi pomóc z
    uzyskaniem takiego efektu w GIMPie? Jestem zielony, jeśli chodzi o pracę
    na maskach.

  • 2. Data: 2011-02-26 17:26:26
    Temat: Re: Prośba o pomoc z GIMPem
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > W najnowszym DFV jest tutorial p.Prus o wzmacnianiu koloru niebieskiego

    Warsztaty
    http://www.dfv.pl/warsztaty-gimp.html

    Wzmacnianie kolorow
    http://www.dfv.pl/tl_files/dfv/Poradniki/filmy/grudz
    ien/GimpMikserKolor.html

  • 3. Data: 2011-02-26 18:25:11
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-26 18:26, mg pisze:
    > Wzmacnianie kolorow
    > http://www.dfv.pl/tl_files/dfv/Poradniki/filmy/grudz
    ien/GimpMikserKolor.html

    Dzięki. To też jest sposób, ale o inny mi chodziło. Na razie na stronie
    go nie będzie, bo jest w najnowszym dfv, ale już doszedłem:
    - menu:Kolor>separacja>rozbicie na RGB
    - usunięcie warstw kanałów R i B i skopiowanie kanału R
    - wklejenie kanału R do oryginalnego obrazka jako warstwa
    - mieszenie:wartość