  • Data: 2009-09-13 20:20:51
    Temat: Re: Prosba o pomoc w wyborze telefonu
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ra9om1ak" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h8jdlm$n8$1@inews.gazeta.pl...
    > bo co
    > mi z jakiegos lotusa, czy super dokladnej nawigacji, jak nie moge
    ustawic
    > gownianych alarmow jak chce - inaczej na kazdy dzien tygodnia
    ("wymyslasz")
    Nie rozumiem o co ci chodzi ?
    Mozesz oddzielnie i cyklicznie na kazdy dzien roku, miesiaca czy
    tygodnia inaczej.
    Pod winda nie tylko ze na kazdy dzien tygodnia na inna godzine ale
    jeszcze po kilka na kazdy dzien :)
    Ja myslalem ze to zupelnie normalne a tu sie okazuje ze jakis cud ?

    > niby taki szal, a do tej pory nikt nie moze mi znalezc na iphone
    prostej
    > aplikacji do nagrywania rozmow wych. i przych. bez zadnych "pikow" -
    "po co
    > Ci to",
    A pod winda to niby nie mozna ?
    Ale mieszkamy w wolnym kraju i jak chcesz to sobie symbiana mozesz
    kupic, tylko nie wymagaj zeby Ci wszyscy przyklaskiwali jak w takie cos
    leziesz :)

    pozdrawiam,