  • Data: 2009-09-13 22:25:12
    Temat: Re: Prosba o pomoc w wyborze telefonu
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h8jk74$hc5$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "ra9om1ak" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ustawic
    > ("wymyslasz")
    > Nie rozumiem o co ci chodzi ?
    > Mozesz oddzielnie i cyklicznie na kazdy dzien roku, miesiaca czy
    > tygodnia inaczej.
    > Pod winda nie tylko ze na kazdy dzien tygodnia na inna godzine ale
    > jeszcze po kilka na kazdy dzien :)
    > Ja myslalem ze to zupelnie normalne a tu sie okazuje ze jakis cud ?

    Widzisz, tez tak myslalem :) Z tym, ze ja pisalem o iphone, a Ty jak widac,
    o wm. Moze ktos moglby wskazac taka aplikacje na iphone, z gory dziekuje.
    Ponoc "nie ma" :D a ja jakos nie wierze, choc google mi nic ciekawego nie
    wyplulo.

    > prostej
    > "po co
    > A pod winda to niby nie mozna ?

    Zapewne mozna, ale jakos wzialem pod uwage iphone - skoro mowisz, ze pod
    winda i owszem, nie prostestuje ? ;) Spojrze po prostu na tel. z wm, choc
    przyznam sie szczerze, ze mialem sie ograniczyc do iphone/android/maemo.

    > Ale mieszkamy w wolnym kraju i jak chcesz to sobie symbiana mozesz
    > kupic, tylko nie wymagaj zeby Ci wszyscy przyklaskiwali jak w takie cos
    > leziesz :)
    > pozdrawiam,

    A to ktos ma przyklaskiwac ? ;) Sam uwazam, ze to choc system (jak dla mnie)
    funkcjonalny, to odchodzi do lamusa. Poza tym tysiace wersji na rozne
    telefony i nic z tym nie zrobisz.

    --
    ra9om1ak