  • Data: 2009-09-13 14:11:00
    Temat: Re: Prosba o pomoc w wyborze telefonu
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ra9om1ak" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h8ifat$gpq$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Krzysiek" <k...@g...w.polsce> napisał w wiadomości

    > Chcialbym miec cos z nieco wiekszym ekranem rzedu 3,5 cala. Moze to byc
    > delikatna ceglowka, nie ma problemu.
    > Dziekuje za odpowiedz.
    >
    > ps. ten htc nie jest nieco...starozytny ?

    Telefon HTC TyTN II jest na świecie od mniej więcek 2 lat. I nadal bije na
    łeb wiele "współczesnych" modeli.
    http://www.gsmarena.com/htc_tytn_ii-2024.php

    Chcesz nowsze - zainteresuj się HTC Touch Pro (tej samej wielkości ekran
    2,8"). Z nieco większym ekranem, jeszcze nowszy, lecz za sporo większe
    pieniądze masz HTC Touch Pro 2.