    From: Bartosz Derleta <b...@d...ocm>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Prośba o pomoc w rozpoznaniu urządzenia
    Date: Mon, 07 Nov 2011 20:51:57 +0100

    W dniu 2011-11-07 20:11, Konop pisze:

    > DIN wygląda na klawiaturę, zaś co do monitora - a nie ma on zwykłego
    > wyjścia na TV (Composite Video)?? Tam jest taki chinch... Co do tych
    > portów 9-pinowych, zauważyłeś, że przy jednym jest 7 czy 8 elementów
    > oznaczonych jako F... ??

    Niestety chwilowo nie mam pod ręką klawiatury ze złączem DIN, ale jak
    będę miał to przetestuję.

    Co do chincha... no właśnie. Podłączałem do wejścia karty TV, zarówno w
    trybie NTSC, jak i każdym innym, najlepsze co osiągnąłem to czarne tło i
    różne biało-szare pasy poziome u góry. Wygląda mi to na niedopasowanie
    częstotliwości albo coś... po podłączeniu do TV kineskopowego ten sam
    efekt, plus dość wysoki pisk, pewnie cewki odchylające (nie znam się za
    bardzo na takich TV, ale to wygląda na zły sygnał).

    Tak, to ten żeński, co wyglądał mi na złącze CGA (co mi w żadnym wypadku
    tyłka nie ratuje, bo z tego co czytałem, nie wystarczy przejściówka,
    potrzeba konwertera). Co mogą oznaczać te F...?

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz Derleta