  • Data: 2011-10-25 20:52:38
    Temat: Re: Prośba o pomoc w diagnozie
    Od: "Remek" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Vituniu" napisał:

    > Maja. Z roznych wzgledow o znacznie gorszej skutecznosci niz w
    > procesorach Intela z tamtej epoki, ale maja.

    Maja, nie maja i co maja? Mowa o konkretnej płycie, a nie o teorii zabezpieczeń.
    A ta konkretna płyta nia maja.

    > Problem z ta teoria jest taki, ze sie nie sprawdza.

    Fakty to wg Ciebie teoria?

    > Coz... Druga plyta to pech, ale trzecia swiadczy juz o Tobie.

    Pytałem Cię o opinię o sobie? Wycieczki osobiste świadczą o tym, że jesteś
    palantem. Może celowo uszkodziłem te płyty, aby potwierdzić pewne obserwacje?
    Gówno Ci do tego. Chodzi o meritum. Tak się psują płyty ECS socket A po
    przegrzaniu procesora AMD. I to są fakty niezależnie od tego czy jakieś inne
    płyty maja, czy nie maja. Wysłać Ci te płyty? Może stwierdzisz, że to
    niemożliwe by się uszkodziły?

    Remek