  • Data: 2009-12-06 15:18:11
    Temat: Re: Prosba o ocene zestawu z marketu
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06-12-2009 o 14:45 BQB napisał na pl.comp.pecet:

    > Stary ale jary - mi całkowicie wystarcza do tego co na nim robię. A
    > logika IMO zawsze wiąże się z kieszenią - na co komuś i7, jak on
    > przegląda tylko www, pocztę, obejrzy jakiś film i zagra w jakąś starszą
    > (+3 lata) gierkę :P

    Ale to nie logika, tylko potrzeby. Mało tego, JoteR napisał, że jest
    niewielu takich, korzy sami sobie potrafią to poskładać z czym się
    zgadzam. Idąc tym tropem niedawno był taki wątek "Komputer za 1000zł"
    Trudno się przyczepić do konfiguracji (no może do zasilacza :)),
    a jest tańszy od tego z Biedronki o jedną trzecią.

    --
    Wiesław
    Opera Mail