    From: "JoteR" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Prosba o ocene zestawu z marketu
    Date: Sun, 29 Nov 2009 23:33:48 +0100

    "Maciej Browarczyk" napisał:

    > procek - Dual Core E6300 - 255zl
    > plyta - Gigabyte P31-ES3G - 185zl
    > ram - 2x2GB Goodram - 269zl
    > dysk - Samsung 500GB - 205zl
    > grafa - Palit 9600GT 512 DDR3 - 269zl
    > nagrywarka DVD - Samsung - 110zl
    > obudowa - Antec Three Hundred - 269zl
    > zasilacz - Corsair 400W - 190zl

    Najtańszy Gigabyte, Goodram czy Palit - to jest ta przewaga jakościowa nad
    sprzętem z marketu? ;->

    > OS - Vista Premium 32/64bit w zaleznosci od potrzeb - 315zl

    Dlaczego Vista, a nie Windows 7 HP (taki jest w zestawie)? Bo droższy i cała
    kalkulacja by się posypała? ;->

    > daje to razem 1798zl,

    Ciekawy masz kalkulator, bo mnie wyszło 2067 zł. Sprawdź tę kalkulację
    jeszcze raz. Bo powyższa konfiguracja, z zupełnie zbędnym dodatkowym 1 GiB,
    spadowym systemem operacyjnym, przewymiarowaną kartą graficzną i obudową
    (wysadzaną chyba diamentami?) za to bez monitora, klawiatury i myszy nijak
    nie wytrzymuje konkurencji cenowej z owym "zestawem z marketu", za to budzi
    poważne wątpliwości co do jakości podzespołów (wyjąwszy zasilacz).

    JoteR

    JoteR