  • Data: 2012-06-15 21:09:46
    Temat: Re: Prosba o ocene stanu zebatek
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia (Fri, 15 Jun 2012 20:18:43 +0200) ktos podajacy sie za Ivam
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Sory, ze dopiero teraz, ale nie uzywaj zwyklych nasadek do kluczy udarowych.
    > Szybko wykonczysz nawet bardzo dobre nasadki reczne (oczywiscie zdazaja sie
    > wyjatki, ale jest ich malo). Koniecznie zaopatrz sie w koncowki udarowe,
    > ktore sa utwardzone powierzchniowo. Powszechnie przyjete jest (zeby latwo
    > odroznic te udarowe od zwyklych), ze maja podtoczony rowek, tak jak ta:
    >
    > http://www.narzedziowy.com.pl/img_prod/2008-03-14_12
    -22-10-1cal.jpg

    > Na pocieszenie dodam, ze koncowek udarowych mozesz uzywac do narzedzi
    > recznych:)

    Dzieki za podpowiedź. Jeszcze się za to nie zabrałem. Prawdę mówiąc trochę
    zgłupiałem, bo mechanik który przy okazji wymiany opon oglądał tylną
    zębatke stwierdził, że jest jeszcze zdrowa. Być może te zębatki są jakieś
    niefotogeniczne i na zdjęciach wyglądają na zużyte :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/