  • 1. Data: 2012-06-13 13:25:49
    Temat: Prosba o ocene stanu zebatek
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Hej,
    Czy ktoś z Was mógłby rzucić okiem na te zębatki:
    https://picasaweb.google.com/114323693805602457106/Z
    ebatki_Aprilia
    I powiedzieć czy Waszym zdaniem można jeszcze na nich jeździć czy już
    wymagają wymiany? Łańcuch, który na nich pracował już nie nadawał się do
    niczego więc go wymieniłem, ale nie potrafię ocenić stanu zębatek.

    Z góry dzięki.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 2. Data: 2012-06-13 13:33:49
    Temat: Re: Prosba o ocene stanu zebatek
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/13/2012 01:25 PM, Piotr Klimek wrote:
> [...]
    > wymagają wymiany? Łańcuch, który na nich pracował już nie nadawał się do
    > niczego więc go wymieniłem, ale nie potrafię ocenić stanu zębatek.

    Ty tak na poważnie? Przecież to padliny są :-) Na zębatkach możesz jeździć
    ale w takim stanie zjedzą Ci nowy łańcuch.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-06-13 13:33:59
    Od: ursyn <u...@g...com>

    Się powoli zaczynają zęby wyginać w kierunku ruchu wskazówek zegara - subiektywne
    moje wrażenie. Nie przyspieszy to zużycia łańcucha?

    Pozdrawiam
    ursyn.

  • 4. Data: 2012-06-13 13:40:57
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 13 Jun 2012 13:33:49 +0200) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    ebatki_Aprilia

    > Ty tak na poważnie? Przecież to padliny są :-) Na zębatkach możesz jeździć
    > ale w takim stanie zjedzą Ci nowy łańcuch.

    Poważnie pytam, czyli zębatki do wymiany... Akurat łańcuch to zwykły
    bezoringowy RK w cenie dwóch baków, więc przesadnie bym się nim nie
    przejmował. Wydaje mi się, że tylną mogę wymienić samodzielnie, ale do
    zdjęcia przedniej chyba by się przydał klucz udarowy?

    Zdaję sobie sprawę, że moje pytania są banalne, ale dopiero od niedawna
    zająłem się własnoręcznym serwisowaniem.

  • 5. Data: 2012-06-13 13:47:05
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-13 13:40, Piotr Klimek pisze:

    > Poważnie pytam, czyli zębatki do wymiany...

    Tak

    > Akurat łańcuch to zwykły bezoringowy RK w cenie dwóch baków, więc przesadnie bym
    się nim nie
    > przejmował.

    No ale zdechnie szybko, a jeszcze moze sie trafic ze bedzie przeskakiwac
    na zebatce.

    > Wydaje mi się, że tylną mogę wymienić samodzielnie, ale do
    > zdjęcia przedniej chyba by się przydał klucz udarowy?

    Zalezy, ale nawet jesli to kup
    http://allegro.pl/klucz-elektryczny-udarowy-1-2-1250
    w-klucze-i2385519796.html
    i masz problem z glowy (ale nasadki sa z gownolitu, wiec trzeba sobie
    dokupic po pierwszym/drugim uzyciu). Dosc szybko sie to zwraca, a taki
    klucz wystarcza w zupelnosci dla amatora bez kasy :)
    Przy jednorazowym uzyciu oczywiscie finansowo bardziej sie oplaca
    podjechac do jakiegos warsztatu, ale wygoda posiadania takich rzeczy w
    garazu jest warta tych pieniedzy :)

    pozdr
    newrom z kluczem udarowym za miske ryzu
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 6. Data: 2012-06-13 13:50:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/13/2012 01:40 PM, Piotr Klimek wrote:

> [...]
    > przejmował. Wydaje mi się, że tylną mogę wymienić samodzielnie, ale do
    > zdjęcia przedniej chyba by się przydał klucz udarowy?

    Nie. Klucz + rurka albo długi klucz, wbijasz ostatni bieg, druga osoba
    trzyma
    hamulec i dasz radę :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-06-13 13:52:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/13/2012 01:47 PM, Roman Niewiarowski wrote:
    > newrom z kluczem udarowym za miske ryzu

    Miska ryżu za 159,95? Miska czy ryż taki drogi u Was?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-06-13 13:57:16
    Od: zarafiq <d...@g...com>

    On Wednesday, 13 June 2012 12:50:10 UTC+1, AZ wrote:
    [...]
    > Nie. Klucz + rurka albo długi klucz, wbijasz ostatni bieg, druga osoba
    > trzyma
    > hamulec i dasz radę :-)

    Ostatni? Jedynkę lepiej.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 9. Data: 2012-06-13 14:11:42
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 13 Jun 2012 13:47:05 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
> [...]

    > Przy jednorazowym uzyciu oczywiscie finansowo bardziej sie oplaca
    > podjechac do jakiegos warsztatu, ale wygoda posiadania takich rzeczy w

    Na oko to te nasadki będą pasowały z zestawu proxxona, który już posiadam.
    Może faktycznie to jest myśl. Dzięki.

  • 10. Data: 2012-06-13 14:12:39
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-13 13:52, AZ pisze:

    > Miska ryżu za 159,95?

    Porownaj to z cenami prawdziwych, dobrych, elektrycznych kluczy udarowych.

    > Miska czy ryż taki drogi u Was?

    Miska, duza, chyba od Minge bo co ja ludzie widza to mowia 'fju fju, MING'.

    pozdr
    newrom