  • Data: 2012-06-16 09:17:32
    Temat: Re: Prosba o ocene stanu zebatek
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia (Fri, 15 Jun 2012 22:18:52 +0200) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Przednia szybciej się zużywa więc jak wymieniłeś sam napęd to wymien i
    > zębatki.

    Krakowskim targiem wymienie tylko przednią :) Nie chodzi o oszczędność za
    wszelką cenę tylko nie widzę sensu wymiany czegoś co jeszcze może
    pojeździć a jakoś sam nie potrafię ocenić stanu zębatek pomimo tego, że w
    garażu stoją trzy motocykle i mogę sobie porównać zużycie. Jak kupie nowe
    to sobie zrobie zdjęcie nie zużytej i nie będę już dupy zawracał :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/