    From: "kris" <krzysztof@remlingerWYTNIJ@poczta.onet.pl.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Prośba o ocenę ostrości
    Date: Wed, 8 Apr 2009 15:11:15 +0200

    Użytkownik "awygo" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:grg8g6$onu$1@inews.gazeta.pl...
    > Jak w temacie: proszę Kolegów bardziej obeznanych z cyfrówką niż ja o
    > ocenę: czy te zdjęcia są ostre? Uznalibyście je za takie czy nie?
    > http://img87.imageshack.us/gal.php?g=img3435.jpg
    > Pozdrawiam,
    > Andrzej
    są i nie są :)
    w powiększeniu 100% niestety ale nie są zbyt ostre
    nie wiem czy to wina fotografa ;) czy obiektywu trudno dociec z powodu braku
    opisu parametrow.
    Natomiast w rozdzielczościach internetowo-pokazowych czyli 850pikseli i
    mniej
    będzie to i tak żyleta - odbitki 20x30 wyjda z tego także oste a jak nie to
    je po prostu doostrz - polecam w ogole zajrzec do podrecznikow spekulujacych
    na tematy ostrosci w fotografii cyfrowej
    moim zdaniem niepotrzebnie sie tym przejmujesz - ostre zdjęcia w 100%
    powiekszeniu dają juz naprawde drogie
    obiektywy

    Krzysztof Remlinger
    Twoja fotografia: www.fotoempiria.com