  • Data: 2009-04-07 20:50:42
    Temat: Re: Prośba o ocenę ostrości
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    nie?http://img87.imageshack.us/gal.php?g=img3435.jpg

    > mnie sie otwarlo tylko zdjecie zegarka
    >
    > jest wyraznie nieostre.
    >
    > nie potrafie tak na oko powiedziec co jest przyczyna nieostrosci - czy
    > blad ostrzenia AF , czy niska rozdzielczosc obiektywu.
    >
    > z jakiej odleglosci bylo robione? - bo jesli z 20 m to wynik
    > nalezaloby uznac za b. dobry , ale jesli bylo robione z odleglosci np
    > ok 1 m lub mniej to wynik bylby slaby.
    >
    > Jakim aparatem i obiektywem bylo robione ?

    teraz poszlos zybciej
    zdjecie chlopca na niebieskim tle - bardzo wyrazny frontfocus o jakies
    5 - 10 cm - mozna rozpoznac max ostrosci lezy na ramieniu , ale mozna
    tez rozpoznac ze obiektyw nie nalezy do najostrzej rysujacych. i
    zdjecie kosciola - rowniez nie jest ostre - powinno byc lepiej . w
    sumie moim zaniem jest to ostrosc , z ktorej nie mozna byc
    zadowolonym w pelni.

    XXX