  • 11. Data: 2011-02-25 09:39:47
    Temat: Re: Prosba o ocene
    Od: amos <g...@g...com>

    go! napisał(a):

    > Sluchaj no Jay Leno...
    > Nie kazdy ma taka kolekcje jak ty.
    > Dla kogos kto sie turlal do tej pory Kadettem z 90 roku takie auto to
    > przeskok o cala epoke, wiec daruj sobie te twoje madrosci.

    Nie napinaj sie tak. Jak pisali poprrzednicy, ocena lakieru czy
    przetarc na pokrowcach w pelnoletnim aucie mija sie z celem.
    Co w tym dziwnego, ze mial pomalowany zderzak czy inne przytarcia.

    Auto musisz ocenic pod wzgledem mechanicznym, bo to wplywa na Twoje
    bezpieczenstwo (I nie tylko Twoje). No I pozniejsze koszyt
    uzytwkowana. Nie sztuka jest kupic auto tanio, potem trzeba nim
    jeszcze jakos jezdzic.
    Zdalna analiza ma wiec taki mniej wiecej sens jak moja wczesniejsz
    wypowiedz.

  • 12. Data: 2011-02-27 18:17:56
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-25 00:06, P_ablo pisze:
    > Użytkownik "go!" <g...@g...nospam.us> napisał w wiadomości
    tml

    > Kurcze, nie wiedzialem, ze teraz takie fajne fury mozna kupic za takie
    > drobne :P
    > Masakra co sie porobilo z tymi cenami...

    A co sie mialo porobic? Rynek niezabity przez posrane ragulacje.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 13. Data: 2011-03-01 12:57:18
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-24, Michał Gut <m...@w...pl> wrote:

    > szczerze mowiac za taka cene to bralbym nawet wiedzac ze byl walony i w tym
    > wieku. ciekawe jak blachy wygladaja w takim volvo. nie mowie o tym na
    > zewnatrz tylko np podwozie progi.

    Rok starsza 850 ma ślady korozji tylko na krawędzi maski, tam gdzie
    są ślady po kamykach.

    Krzysiek Kiełczewski