    From: amos <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Prosba o ocene
    Date: Fri, 25 Feb 2011 00:39:47 -0800 (PST)

    go! napisał(a):

    > Sluchaj no Jay Leno...
    > Nie kazdy ma taka kolekcje jak ty.
    > Dla kogos kto sie turlal do tej pory Kadettem z 90 roku takie auto to
    > przeskok o cala epoke, wiec daruj sobie te twoje madrosci.

    Nie napinaj sie tak. Jak pisali poprrzednicy, ocena lakieru czy
    przetarc na pokrowcach w pelnoletnim aucie mija sie z celem.
    Co w tym dziwnego, ze mial pomalowany zderzak czy inne przytarcia.

    Auto musisz ocenic pod wzgledem mechanicznym, bo to wplywa na Twoje
    bezpieczenstwo (I nie tylko Twoje). No I pozniejsze koszyt
    uzytwkowana. Nie sztuka jest kupic auto tanio, potem trzeba nim
    jeszcze jakos jezdzic.
    Zdalna analiza ma wiec taki mniej wiecej sens jak moja wczesniejsz
    wypowiedz.