  • Data: 2010-10-15 11:02:47
    Temat: Re: Prośba o komentarz ;)
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Veig" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ztmzv8p00iy3$.1618yeiyggpvx$.dlg@40tude.net...

    > Witam serdecznie! :)
    >
    > Najlepiej, negatywny... ;) Proszę, zerknijcie w wolnej, spokojnej chwili
    > na http://www.virgen.home.pl/index.html i powiedzcie, jakie są Wasze
    > odczucia i jakie mielibyście uwagi odnośnie zdjęć jak i samej galerii...
    > Tematyka dla mnie ściśle osobista lecz forma wyrazu, wciąż nie pewna
    > i Wasze zdanie między innymi, stanowi o kolejnych wydatkach... Będzie na
    > Was ;) Kiedyś tu pisałem i wziąłem do serca wszystkie uwagi dzięki którym
    > nie zmieniłem nic, prócz stosunku do siebie samego; częściej się teraz
> [...]

    Przeglądnąłem prawie całą galerię i niestety nudno tam.

    Bardzo podbobają mi się te ujęcia:
    http://www.virgen.home.pl/Aves/slides/Kos_1600.jpg
    http://www.virgen.home.pl/Mammalia/slides/Lania%20Da
    niela_3528.jpg
    To jest fotografia!
    Większość z pozostałych to "poprawna rejestracja obrazu" w moim odczuciu.

    Nie chciałbym, żeby zabrzmiało to jakoś bardzo źle bo zdjęcia są generalnie
    ładne ale wolałbym zobaczyć tylko te najlepsze, choćby miało ich być
    zaledwie kilka.

    Pozdr.
    www.elipsa.info