  • Data: 2010-10-17 09:17:52
    Temat: Re: Prośba o komentarz ;)
    Od: rAzor <liejtienant.r|ewski@kobyBka.ru> szukaj wiadomości tego autora

    Darz bór! Użytkownik... he he - Sylwester Zarębski raczył napisać:

    > Dopiero bez JS jest w miarę normalnie, bo odpada mnóstwo problemów z
    > beznadziejnie napisanym kodem (czyli jakieś 99% stron). Jeśli prosta
    > galeria wymaga JS, to pozostaje omijać ją szerokim łukiem.

    Raz piszesz, że bez JS nie działa, a potem znowu, że bez JS działa w
    miarę normalnie..
    Obejrzałem sobie tę galerię pod sześcioma przeglądarkami (Firefox,
    Seamonkey, Opera, IE32b, IE64b, Safari) i wszędzie działa cacy, bo kod
    nie jest jakos szczególnie zachwaszczony, a JS pomieszczony w tym
    skrypcie ma za zadanie wywoływanie bajerków płynnego rozjaśniania i
    przyciemniania miniaturek listy folderów. Reszta to CSS. W czym masz
    problem tak naprawdę?
    --
    *...because, this time is all you have...*