    From: MSZ <d...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Prosba do adminow firewalli
    Date: Mon, 11 Nov 2002 10:04:05 +0000 (UTC)

    Dnia 2002-11-07 14:58, Użytkownik Jaroslaw Druzbinski napisał:

    > Poza Kazaa2 wszystkie p2p dzialaja na jednym porcie i zadne "cwaniackie"
    > zmiany nie zostaly wprowadzone dzieki czemu userzy korzystajacy z tych

    Bo nie były tępione jak Kazaa v1?

    [...]

    > Dostalem duzo maili z prosba i liste hostow ktora rozeslalem i ci admini tez
    > to uwala. Dzisiaj mam zaktualizowana liste ktora rowniez rozesle i bede
    > wycinal kaze. To samo proponuje innym adminom. Zobaczymy czy wypowiedzenie
    > wojny przez Kazaa adminom wyjdzie im na zdrowie. Oby nie dostali czkawki.

    Mam takie wrażenie, że więcej zdrowa stracą na tym bojowi admini. Ale to
    nie mój problem.

    --
    M.S.Z.: Mechanical Synthetic Zombie * msz(at)msz.pmp.com.pl

    Well... really... who's to say that mankind wouldn't be better
    off is a few thousand people I personally consider too annoying
    to exist happen to die loud, flashy, painful deaths along the way?
    (Jordan, EN)